Αμέσως μετά την παραγγελία σας (εργάσιμες ώρες και μέρες), θα σας αποσταλεί email με την αναλυτική παραγγελία σας με το συνολικό κόστος και τα μεταφορικά έξοδα.
Στην συνέχεια σε 5-7 εργάσιμες μέρες θα σας στείλουμε τα τελικά προσχέδια στο email σας.
Αφού επιβεβαιώσετε τα τελικά προσχέδια η παραγγελία σας προωθείται στην παραγωγή.
Σε περίπτωση που αποστείλετε διορθώσεις θα λάβετε εκ νέου τα τελικά προσχέδια για την επιβεβαίωση τους.
Μετά την επιβεβαίωση των τελικών προσχεδίων και αφού έχει επιβεβαιωθεί και ο τρόπος πληρωμής της παραγγελίας σας προωθείται στην παραγωγή.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας αλλάξει τότε πρέπει εντός 3 ημερών να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά 2117156179 ή στο email: sales@prosklitiriomou.gr
1.Μπορώ να παραγγείλω μεσώ τηλεφώνου;
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, δέχεται μόνο παραγγελίες μέσα από το site μας. (για αποφυγή λάθους και παρεξηγήσεων) Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να ολοκληρώσετε την παραγγελίας σας μέσα από το site μας καλώντας στο: 2117156179
2.Πως μπορώ να ενημερωθώ για την διαθεσιμότητα των προϊόντων;
Όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στο ηλ. κατάστημά μας είναι διαθέσιμα. Άν για κάποιο λόγο κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο τότε σας ενημερώνουμε έγκαιρα μέσα σε διάστημα 48 ωρών.
3.Ποιος είναι ο χρόνος προετοιμασίας της παραγγελίας μου;
Ο χρόνος προετοιμασίας της παραγγελίας σας για τα προσκλητήρια γάμου βάπτισης είναι 15-20 εργάσιμες και 12 – 20 για τις μπομπονιέρες (δεν περιλαμβάνεται ο χρόνος αποστολής των προϊόντων).
4.Πως μπορώ να δω το τελικό προσχέδιο του προσκλητηρίου που έχω παραγγείλει;
Μετά την παραγγελία σας θα σας αποσταλεί email με την αναλυτική παραγγελία σας. Στην συνέχεια μέσα σε 4-7 μέρες θα παραλάβετέ ένα email με ψηφιακό δοκίμιο με τα στοιχεία σας για έγκριση ή αν θέλετε αλλαγές. (αν υπάρχει κάποια διόρθωση τότε κάντε αποστολή διορθώσεων μόνο). Αφού επιβεβαιώσετε το τελικό προσχέδιο τα προϊόντα σας περνάνε στο στάδιο της παραγωγής.
5.Μπορώ να παραγγείλω δείγματα προσκλητηρίων;
Στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας προσπαθούμε πάντα να παρέχουμε όσο το δυνατόν λεπτομερείς πληροφορίες και καθαρές φωτογραφίες σχετικά με τα προϊόντα μας και αποστέλλονται ψηφιακά δοκίμια ως δείγμα πριν την εκτύπωση. Για περισσότερες διευκρινίσεις μπορείτε να ενημερωθείτε και τηλεφωνικά.
6.Ποιες είναι οι οδηγίες διατήρησης/φύλαξης των μπομπονιέρων μου;
Τους θερινούς μήνες στις Μεσογειακές χώρες, παρατηρείται μειωμένη διακίνηση των σοκολατοειδών προϊόντων λόγω των υψηλών θερμοκρασιών με αποτέλεσμα τη χαμηλή έως μηδενική εμπορική κίνηση τους.
Τα κουφέτα, δηλαδή ζαχαρώδη προϊόντα με επικάλυψη από ζάχαρη, προσφέρουν ένα τεράστιο πλεονέκτημα:
Η επικάλυψη τους εξασφαλίζει την ορθή διατηρησιμότητα σε συνθήκες θερμοκρασίας μέχρι και 25°C.
Το γεγονός αυτό καθιστά εφικτή τη διακίνηση τους κατά τη περίοδο του καλοκαιριού στη Νότια Ευρώπη υπό συγκεκριμένες συνθήκες (Κλιματιζόμενος αποθηκευτικός χώρος, Τ: 18-25°C).
Το παραπάνω γεγονός αποτελεί εμπορικό πλεονέκτημα για όλα τα καταστήματα διακίνησης ζαχαρωδών προϊόντων, καθώς καθιστά εφικτή τη διακίνηση τους όλο το χρόνο.
Απλή προϋπόθεση για την εξασφάλιση αυτού του συγκριτικού πλεονεκτήματος είναι οι συνθήκες διατηρησιμότητας που αναφέρονται αναλυτικά παρακάτω.
Οι ορθές πρακτικές διαχείρισης & διατήρησης των ζαχαρωδών προϊόντων είναι απαραίτητες για την παράδοση προϊόντων με βέλτιστα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά.
Οι παράγοντες που επηρεάζουν και παράλληλα καθορίζουν το χρόνο διατηρησιμότητας είναι: παράγοντας θερμοκρασία
Διατήρηση ζαχαρωδών προϊόντων που περιέχουν σοκολάτα σε θερμοκρασία 18-25°C (ειδικότερα τα κουφέτα αμυγδάλου μπορούν να διατηρηθούν μέχρι και τους 30°C).
Σημείωση: Τα προϊόντα δεν πρέπει να διατηρούνται σε αποθηκευτικούς χώρους όπου παρατηρούνται μεγάλες μεταβολές στη θερμοκρασία.
παράγοντας υγρασία
Διατήρηση προϊόντων σε αποθηκευτικό χώρο με σχετική υγρασία 60-65%.
Σημείωση: Τα προϊόντα δεν πρέπει να διατηρούνται σε αποθηκευτικούς χώρους όπου παρατηρούνται μεγάλες μεταβολές στη σχετική υγρασία. παράγοντας γενικές συνθήκες αποθήκευσης
Αποφυγή έκθεσης των προϊόντων σε επαφή με το ηλιακό φως, κατά συνέπεια να είναι αποθηκευμένα σε σκιερό χώρο.
Αποφυγή αποθήκευσης των δεδομένων προϊόντων σε χώρους με ξένες οσμές.
Οι περισσότερες αλλοιώσεις στα προϊόντα προέρχονται από τις αυξομειώσεις της θερμοκρασίας και ως αποτέλεσμα μπορεί να παρατηρηθούν τα παρακάτω στην επιφάνεια του προϊόντος:
Λιπαρή ύλη (βούτυρο κακάο ως υπό-συστατικό της σοκολάτας) με πιθανότητα αποχρωματισμού,
Υγρασία [π.χ. αποθήκευση προϊόντος σε ψύξη (0-4°C) και κατόπιν έκθεση του σε θερμοκρασίες υψηλές (22-25°C),
Ραγίσματα & Αποχρωματισμός της μαύρης σοκολάτας (σε προϊόντα της κατηγορίας «Ελιά») ορθές πρακτικές συνθήκες διατηρησιμότητας καθ’ όλη την τροφική αλυσίδα
Η γνώση για τον τρόπο διατηρησιμότητας των ζαχαρωδών προϊόντων και ειδικότερα όλων εκείνων που περιέχουν σοκολάτα (μαύρη ή γάλακτος ή λευκή) πρέπει να είναι διαθέσιμη
καθ’ όλη την τροφική αλυσίδα, από το παραγωγό, κατόπιν στον έμπορα και τέλος στο τελικό καταναλωτή.
Κύριο μέλημα της κουφετοποιίας Χατζηγιαννάκη είναι η συνεχής και συστηματική ενημέρωση/ εκπαίδευση των πελατών της σε ζητήματα Συνθηκών Διατηρησιμότητας με στόχο
την εξασφάλιση όλων των ποιοτικών χαρακτηριστικών των προϊόντων μέχρι το τελικό καταναλωτή. Αυτό θα ήταν αδύνατο χωρίς τη συμβολή των πελατών μας, όχι μόνο στην ορθή διατηρησιμότητα τους αλλά κυρίως στην ενημέρωση του τελικού καταναλωτή διάρκεια διατηρησιμότητας
Με την προϋπόθεση ότι τηρούνται τα παραπάνω, σημειώνεται παρακάτω ο χρόνος διατηρησιμότητας των προϊόντων: Προϊόντα μόνο με αμύγδαλο (Κουφέτα Αμυγδάλου):
15-19 μήνες από την ημερομηνία παραγωγής τους. Προϊόντα με σοκολάτα (Κουφέτα Σοκολάτας, Κουφέτα Choco Nut, Κουφέτα Crispy, Βότσαλα, Τυπωμένα Κουφέτα, Ελιές): 12-16 μήνες από την ημερομηνία παραγωγής τους (ανάλογα με την κατηγορία προϊόντος).
Σημείωση: η ημερομηνία ανάλωσης αναγράφεται σε κάθε συσκευασία.
Ο χρόνος ζωής καθώς και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων δε μεταβάλλονται όταν οι παραπάνω συνθήκες διατηρησιμότητας εφαρμόζονται στο ακέραιο.
Στη περίπτωση που υπάρξει οποιαδήποτε αλλοίωση των προϊόντων παρότι τηρούνται οι προδιαγεγραμμένες συνθήκες συντήρησης, τότε η εταιρία αναλαμβάνει την ευθύνη αντικατάστασης των προϊόντων κατόπιν ελέγχων και την επίλυση του προβλήματος.
Σε κάθε περίπτωση, η επικοινωνία μεταξύ των πελατών και της εταιρίας είναι πολύτιμη και συμβάλει στην αέναη προσπάθεια βελτίωσης των προϊόντων.
μικρές χρήσιμες συμβουλές
Διατήρηση της κατάλληλης θερμοκρασίας στους αποθηκευτικούς χώρους καθ’ όλη την ημέρα & το βράδυ για ολόκληρη την εβδομάδα (και το Σαββατοκύριακο).
Η μεταφορά των προϊόντων, ειδικότερα κατά τους θερινούς μήνες, θα πρέπει να γίνεται με οχήματα που διαθέτουν κλιματισμό, ακόμα και για το μικρό χρονικό διάστημα των δέκα λεπτών.
Παρακαλούμε μη τοποθετείται τα προϊόντα που περιέχουν σοκολάτα στο πορτ μπαγκάζ του αυτοκινήτου.
Παρακαλούμε μη τοποθετείτε τα προϊόντα σε ψυγείο (0-4°C)
Παρακαλούμε μη τοποθετείτε τα προϊόντα σε απευθείας έκθεση στον ήλιο (π.χ. βιτρίνες) ακόμα και εάν ο χώρος είναι κλιματιζόμενος.
Παρακαλούμε να χρησιμοποιείτε γάντια κατά την επαφή σας με οποιοδήποτε προϊόν, διότι η απευθείας επαφή με το χέρι αυξάνει την πιθανότητα επιμόλυνσης του.
7.Ποιοι είναι οι τρόποι παράδοσης της παραγγελίας μου;
Οι τρόποι παράδοσης των προϊόντων είναι οι εξής: Παραλαβή από το κατάστημα ή Αποστολή με μεταφορική εταιρία.
8.Θα ενημερωθώ για την αποστολή της παραγγελίας μου;
Αμέσως μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας, θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά ή με email. Ακόμα μπορούμε να σας ενημερώσουμε για τον αριθμό φορτωτικής (tracking number) με τον οποίο μπορείτε να αναζητήσετε τα προϊόντα σας.
Αλεξάνδρου Σούτσου 14, Κολωνάκι, Αθήνα, τ.κ.: 10671